כרטיסים במחירים מעולים להצגות בלונדון

אנו שמחים להכריז על פתיחת מכירות דרך האתר ללונדון!!

ובמיוחד לקראת החגים האתר מציע מגוון הצגות במחירים מיוחדים לחודש ספטמבר.

אתם יותר ממוזמנים להיכנס ללינק הנ"ל לבדוק אילו הצגות מציגות בלונדון ואת המחירים של כל הצגה. הסבר מפורט כיצד לבצע את הקנייה ניתן למצוא בסוף הפוסט.

לקריאה מורחבת על חלק מההצגות ניתן להיכנס ללינקים הבאים:

13830-313611-213786-313767-313785-313776-3

הסבר מפורט כיצד לקנות כרטיסים:

בכדי לקנות כרטיסים עליכם לעבור כמה שלבים:

1. יש ללחוץ על הלינק הנ"ל ולבחור את ההצגה, תאריך להצגה ואת סוג ההצגה (בצהריים- matinee או בערב- evening). אם התאריך שלכם גמיש אתם יכולים לסמן את הריבוע הקטן שמתחת לסוג ההצגה. תבחרו כמה כרטיסים את צריכים ולחצו על "Find Tickets".

2. אם התאריך שלכם גמיש תלחצו על אחד מהתאריכים המבוקשים ואם לא ישר יופיע לכם עמוד שבו תוכלו לבחור את המקומות המדויקים שתרצו לפי שורה ומספר כיסאות. שימו לב שבחלק מהשורות יש לכם אופציה לבחור את הכיסאות ובחלק אין. מתחת ומעל האופציות יש לכם אפשרות לראות את מיפוי האולם על ידי לחיצה על "View Venue Seating Plan". אחרי שבחרתם כיסאות לחצו על הכפתור "Select" ליד הכיסאות שבחרתם (למען הבהרה Stalls זה האולם ו-Circle זה היציע).

3. כעת יקפוץ לכם שלב שבו תוכלו להוסיף כל מיני מוצרים שאינם קשורים להצגה, כגון ארוחת ערב במסעדות שונות וכו. ניתן לדלג על שלב זה על ידי לחיצה על הכפתור "Continue or Basket".

4. בשלב זה הגעתם לסל שלכם, ממנו תוכלו לצאת ולהוסיף עוד הצגות, לקנות הגנה לכרטיסים כך שלא תצטרכו לשלם דמי ביטול או להמשיך לקופה על ידי לחיצה על "Pay by credit/debit card" שמופיע בצד ליד הסכום לתשלום.

5. שלב התשלום- יש להכניס את כל הפרטים שלכם ושל כרטיס האשראי ולשלם. לאחר מכן, תקבלו אישור במייל שאכן ההזמנה התקבלה. את הכרטיסים ניתן לאסוף במלון (אם הכנסתם את הפרטים) או בקופות ביום האירוע על שמכם (אל תשכחו להביא את כרטיס האשראי ותעודה מזהה).

6. זהו! תהנו בהצגה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *