הצגות שנסגרות בקרוב

במהלך חודשי הקיץ ישנן הצגות רבות שנסגרות ומפנות את האולמות להצגות של העונה הבאה. בגלל שעכשיו זו תקופת הנסיעות כדאי לכם לרוץ לראות איזו הצגה או שתיים לפני שתפספסו אותן. ריכזנו לכם פה את כלל ההצגות\מחזות זמר שנסגרות בחודשים הקרובים:

1. 31 ביולי – תפוס לגמרי (Fully Commited). הצגה קומית וחמודה בכיכובו של ג'סי טיילר פרגוסון (משפחה מודרנית) ומומלצת מאוד! ניתן לקרוא עוד על ההצגה בעמוד הבא.

2. 31 ביולי- מו טאון (MoTown). מחזמר קליל ונחמד על בארי גורדון, בעל חברת התקליטים שהוציאה אמנים מפורסמים כגון: חמישיית ג'קסון, דיאנה רוס, סטיבי וונדרס ועוד. מוזמנים לקרוא בהרחבה על המחזמר בעמוד הבא.

3. 21 באוגוסט- למצוא את ארץ לעולם לא (Finding Neverland). הצגה קסומה על הסופר שהביא אלינו את סיפורו של פיטר פן, מומלצת מאוד במיוחד אם אתם באים עם ילדים. ניתן לקרוא עוד בעמוד הבא.

4. 4 בספטמבר- המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה. ההצגה מגוללת את סיפורו של כריסטופר בון, נער הלוקה באוטיזם, המחליט לחקור ולגלות מי רצח את הכלב של שכניו. ההצגה קיבלה שבחים רבים והיא מומלצת מאוד לכל חובבי הסיפור.

5. 4 בספטמבר- הצגה של אלוהים. הצגה קלילה ומצחיקה בכיכובו של שון הייז (וויל וגרייס), מומלצת מאוד למי שרוצה לצחוק למשך שעתיים ברצף. מוזמנים לקרוא עוד על ההצגה בעמוד הבא.

6. 4 בספטמבר- עלובי החיים. אחרי הרצה של כמה שנים המחזמר עלובי החיים, שמתאר את סיפורו של ז'אן ולז'ן בצרפת של המאה ה-19, אורז את התפאורה ויורד מהבמות בברודווי. ההצגה קיבלה פידבקים מדהימים ומפורסמת בכל העולם, עם הפקות שונות ומגוונות שרצות כבר שנים בכל מיני מדינות. בהצגה ישנם שירים רבים מפורסמים כגון: "I Dreamed a Dream", "On My Own" ועוד.

7. 10 בספטמבר- בית האושר (Fun Home). מחזמר מקסים ואינטימי המספר את סיפור חייה של סופרת לסבית, מילדותה עם אביה שנמצא בארון ועד חייה הבוגרים. ניתן להמשיך לחקור על ההצגה בעמוד הבא.

ממליצים לכם לקרוא על ההצגות ולבחור לפחות אחת כי כל אחת ואחת מההצגות כאן מקסימה ומומלצת מאוד.

לקניית כרטיסים:

תפוס לגמרי- כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

מו טאון- כרטיסים זולים יותר באזור שתבחרו /——–/ כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

למצוא את ארץ לעולם לא- כרטיסים זולים יותר באזור שתבחרו /——–/ כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה- כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

הצגה של אלוהים- כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

עלובי החיים- כרטיסים זולים יותר באזור שתבחרו /——–/ כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

בית האושר- כרטיסים זולים יותר באזור שתבחרו /——–/ כרטיסים עם בחירת שורה מדויקת.

מאחלים לכם צפייה מהנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *