שחקן החודש- ג'רמי ג'ורדן

ג'רמי ג'ורדן הוא בהחלט אחד השחקנים המוכשרים שאני אוהבת לעקוב אחריהם ואחרי עבודתם. הוא הופיע בכמה הפקות בברודווי ולאחרונה התפתח יותר בהוליווד עם כמה תפקידים בסדרות טלוויזיה ובסרטים. אז יאללה, שנתחיל?

Rock of Ages-רוק לנצח:

אמנם הוא היה רק מחליף אבל צריך להתחיל מאיפה שהוא. ג'ורדן היה בהפקה ממרץ 2009 עד דצמבר 2009 לפני שהמשיך להפקה חדשה.

West Side Story- סיפור הפרברים:

בהפקה הזו ג'ורדן היה מדצמבר 2009 ועד אוקטובר 2010 בתור המחליף של טוני, התפקיד הראשי. לצערי אין ממש וידאו מההצגה אבל אם תחפשו ביוטיוב תוכלו למצוא כמה קטעים שלו שר את שירי המחזמר מהופעותיו השונות.

Bonnie and Clyde- בוני וקלייד:

אז בהמשך לשחקנית החודשים של חודש שעבר, לורה אוסנס, זכינו לראות לצידה את ג'ורדן ששיחק בתפקיד קלייד. שניהם ביחד יצרו משהו מיוחד וקסום לצד הפשע והטרגדיה האופפת את ההצגה. ג'רמי ג'ורדן כאילו נולד לתפקיד הזה והביא לבמה את כישרון המשחק האדיר ואת השירה המיוחדת שלו. הוא שיחק בהצגה מנובמבר 2011 כשפתחה בברודווי ועד שנסגרה בדצמבר 2011. ההצגה רצה למשך 36 הופעות בלבד.

Newsies- ניוזיס:

ההצגה פתחה במרץ 2012 וג'ורדן שיחק בה את התפקיד הראשי, ג'ק קלי, עד ספטמבר 2012. ההצגה מדהימה כפי שהיא עם הכוריאוגרפיה והרקדנים המוכשרים, אבל המשחק הקשוח והשירה המרהיבה של ג'ורדן הוסיפו לקסם ההצגה ולא סתם הוא זכה במועמדות לפרס הטוני על הופעתו בה. אם אתם מעוניינים לקרוא קצת יותר על ההצגה לחצו כאן. בשנת 2016, לקראת סוף הסיור של המחזמר בארה"ב, הזמינו את הקאסט המקורי לצלם את ההפקה לסרט שיצא בהמשך השנה.

Finding Neverland- למצוא את ארץ לעולם לא:

אמנם הוא לא הגיע עם ההפקה הזו לברודווי אבל מיולי 2014 ועד ספטמבר 2014 ג'ורדן שיחק את התפקיד הראשי במחזמר לפני שהוא עבר למתיו מוריסון ועלה בברודווי. לקריאה נוספת על ההצגה לחצו כאן.

טלוויזיה וקולנוע:

בשנת 2012 יצא הסרט Joyful Noise העוקב אחרי מקהלת כנסיה ודרכה לתחרות מקהלות ארצי. ג'ורדן משחק את רנדי, נכדה של אחת מנשות המקהלה המתאהבת בזמרת הצעירה של המקהלה ומצטרף בעקבותיה למקהלה.

בשנת 2013 הצטרף ג'ורדן לצוות השחקנים המוכשר של הסדרה סמאש. לקריאה מורחבת על הסדרה לחצו כאן. ג'ורדן שיחק את תפקידו של ג'יימי, כותב שירים ושחקן המכור לסמים, ותרם את קולו להרבה מהשירים המוצלחים של העונה השנייה של הסדרה.

בשנת 2014 יצא הסרט The Last Five Years המתאר את סיפורם של זוג אוהבים ודרכם להצלחה. הסרט רובו מועבר בשירים ובתפקידים הראשיים ישנם ג'רמי ג'ורדן ואנה קנדריק המוכשרת.

בשנת 2015 התחילו שידוריה של הסדרה החדשה Supergirl בכיכובה של מליסה בנויסט ושם ג'רמי משחק את חברה הטוב ביותר ויין.

הפקות נוספות:

חוץ מההפקות הללו ג'רמי מתמיד להופיע בכל מיני הופעות קטנות או גדולות בברודווי, ניו יורק ועוד. אחת מההופעות האינטימיות המפורסמות שבהן השתתף הייתה הפקה של הסדרה האהובה סמאש שהעלתה את המחזמר Hit List עליו מסופר בעונה השנייה. אני מוסיפה לכם שניים מהקטעים האהובים עליי של ג'ורדן מהופעות שונות. אחד עם אשתו אשלי ספנסר, אליה הוא נשוי משנת 2012, ואחד עם חביב ברודווי אחר, ג'ונתן גרופ, בו הם משחזרים את אחד השירים האהובים מהסדרה סמאש, שבמקור בוצעו על ידי נשות הסדרה. ממליצה לכם לעבור ולראות סרטונים רבים אחרים שכן לג'ורדן כישרון מיוחד ששובה את כל מי שמקשיב.

אהבתם? יש לכם שחקן אחר שהייתם רוצים לשמוע עליו? הגיבו ואולי הוא יהיה שחקן החודש הבא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *