סדרת הטלוויזיה סמאש- SMASH

לכל חובבי הברודווי המושבעים התוכנית הזו היא התגשמות חלום.

התוכנית סמאש עלתה לשידור בשנת 2012 לשתי עונות בלבד (לצערנו הרב). התוכנית מציגה את סיפורם של במאי, שני כותבים, מפיקה וכמה שחקנים צעירים בראשית דרכם בברודווי.

הסיפור בעונה הראשונה מתמקד בשתי בנות, אייווי לין וקארן קארטרייט שמתמודדות לתפקיד הראשי במחזמר החדש- בומבשל, המבוסס על סיפורה של מרלין מונרו. בסדרה אנו נחשפים לכל העבודה מאחורי הקלעים, אם זה הסיפורים של שני הכותבים, ג'וליה יוסטון וטום לוויט, הבמאי המוצלח אך מתוסבך, דרק ווילס, או המפיקה המחפשת מחזמר מצליח ושובר קופות, איילין רנד.

בעונה השנייה אנו נחשפים לדמויות חדשות ומחזמר חדש בתהליכים, פרי יצירתם של הצמד ג'ימי קולינס וקייל בישופ. העניינים מתחילים להתחמם כשהמחזמר החדש מתחיל להוות איום על בומבשל ואנשים מתחילים להילחץ.

היופי בסדרה הוא שמרבית השחקנים הינם שחקני ברודווי מפורסמים שלפני הסדרה הזו בקושי הופיעו על מסך הטלוויזיה שלנו, מה שנתן להם את החשיפה לקהל רחב יותר והזדמנות נוספת למעריצים שלהם להנות מהעבודה שלהם שלא בלייב בניו יורק. חלק מהשחקנים המופיעים בסדרה: כריסטיאן בורל (משהו רקוב), מייגן הילטי (מכושפת, קולות מהבמה), קתרין מקפי, ג'רמי ג'ורדן (ניוזיס, בוני וקלייד), אנדי מיינטוס (אביב מתעורר), לזלי אודום ג'וניור (המילטון), קריסטה רודריגז (אביב מתעורר), דברה מסינג (וויל וגרייס), ג'ק דייבנפורט, בריאן דארסי ג'יימס (משהו רקוב, המילטון) ועוד.

בנוסף, מרוב ההצלחה והבאזז שנוצר סביב הסדרה והמחזות זמר שהועלו בה, בימים אלו עובדים על המחזמר בומבשל עם השירים מהסדרה ושירים נוספים וממש מתכננים על העלאת המחזמר כפי שתוכנן בסדרה. כל זאת בנוסף לקונצרט שהועלה בשנת 2015 עם כוכבי הסדרה ששרו את כל השירים האהובים מהמחזמר הפיקטיבי וכמה הופעות קטנות שהועלו במועדון בניו יורק עם כל השירים של המחזמר היט ליסט.

במהלך הסדרה ישנם נאמברים מטורפים ושירים חדשים ורעננים, וגם כמה קאברים כמובן. מצרפת לכאן את האהובים עליי (חלקם עלולים לגלות כמה ספוילרים אז שימו לב!):

שני שירים מהמחזמר על מרלין מונרו:

דואט מדהים של שתי הכוכבות הראשיות:

שני שירים מהמחזמר השני, היט ליסט:

 

אז אם אהבתם את השירים, ואתם אוהבים את ברודווי וכל מה שהולך מאחורי הקלעים- רוצו לראות את הסדרה!

ממליצה בחום! אני עד היום שרה את הפלייליסט שלהם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *