בן פלאט מפגיז בהופעת אורח אצל סטיבן קולברט

בן פלאט, כוכב המחזמר "Dear Evan Hansen" ומועמד לפרס טוני לשחקן הטוב ביותר במחזמר, הופיע בתוכנית האירוח של סטיבן קולברט ב-23 למאי 2017.

עוד לפני שסטיבן יכל לומר "Whats up?" פלאט הרעיף בפניו מחמאות והתוודה שבעיניו סטיבן הוא נקודת אור בעולם של היום.

אחרי שפלאט רשמית הפך לאורח מספר אחת, הם עברו לדבר על ההצגה שפלאט מככב בה. במהלך שיחתם פלאט הסביר את המדע שמאחורי שירה אחרי בכי ואף סיפר על אורחים חצופים שהיו באחת ההופעות וכיצד התמודד איתם.

בסוף התוכנית פלאט עבר למאחורי המיקרופון ושר את אחד השירים מהמחזמר- "For Forever". כל מעריצי המחזמר יצאו מגדרם מהופעה זו, שכן זו הפעם הראשונה שבה פלאט מבצע את השיר מחוץ לגבולות התיאטרון.

במרבית הפעמים בהן הוא התארח בתוכניות טלוויזיה או בהופעות שונות, פלאט ביצע את השיר "Waving Through a Window" או את השיר "You Will Be Found" יחד עם חבריו לקאסט, שכותרתו מתנוססת על לוגו המחזמר.

המחזמר "Dear Evan Hansen" זוכה להצלחה רבה בברודווי ומקבל ביקורות מצוינות, המפארות את הופעתו של בן פלאט. באולמות מלאים עד אפס מקום, צוות השחקנים של ההצגה עולה 8 פעמים בשבוע ומביא את סיפורו של אוון הנסן, נער הנקלע לשקר שמסתבך ומסתבך ובדרך מוצא אהבה, משפחה ואת עצמו מחדש. ההצגה קיבלה מועמדות ל-9 פרסי טוני, שהטקס עצמו יתקיים ב-11 ליוני. לקריאה נוספת על ההצגה לחצו כאן.

אתם מוזמנים לצפות בקטעים מתוך תוכנית האירוח של סטיבן קולברט ובביצוע של בן פלאט לשלושת השירים האהובים מהמחזמר, בעת התארח בתוכניות האירוח השונות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *