אחרי הקורונה – אילו מחזות זמר חזרו לבמות?

כמה סגרים, אלפי בידודים ושנה אחרי, הגענו ליום המיוחל שבו התיאטראות נפתחו. ניקו את האבק מהתפאורה, גיהצו את כל התלבושות, השחקנים התחממו, הסדרנים התפזרו ברחבי הבניין והדלתות נפתחו. הגענו לשלב של חזרה לשגרה (פחות או יותר) ואתם בטח שואלים את עצמכם – אילו מחזות זמר חזרו ומה לראות עכשיו? בשביל זה אנחנו פה.

ריכזנו לכם את כל המחזות זמר שרצים היום, איפה אפשר לראות אותם וכמובן כרטיסים במחירים טובים כדי שלא תצטרכו להתאמץ, בואו נתחיל:

בוסתן ספרדי – תיאטרון הבימה

הקלאסיקה הישראלית, שנכתבה על ידי יצחק נבון, חוזרת עם קאסט חדש ומנצנץ בבימויו של צדי צרפתי. המחזמר מחזיר אתכם לירושלים של שנות ה-30 לשכונה הספרדית הקטנה עם שירי לדינו יפיפיים ולקט סיפורים המתארים את החיים באותה התקופה.

לרכישת כרטיסים

עד קצה הקשת – תיאטרון הקאמרי

מחזה מוזיקלי בכיכובה של מיה דגן, עד קצה הקשת עוקב אחרי ג'ודי גארלנד בסבב הופעות קצר בו היא מתמודדת עם העבר שלה לצד הארוס הצעיר החדש שלה והפסנתרן הותיק. מחזמר חדש שאף זכה לעיבוד קולנועי בכיכובה של רנה זלווגר.

לרכישת כרטיסים

אפס ביחסי אנוש – תיאטרון בית ליסין

מבוסס על הסרט עם אותו השם, המחזמר עוקב אחרי שלוש חיילות בבסיס נידח בדרום וההתמודדות שלהן עם המציאות היומיומית במסגרת הצבאית. מחזמר חדש שתפס תאוצה במהירות עם שירים מאת עילי בוטנר ואורן יעקובי ובבימויו של עידו רוזנברג.

לרכישת כרטיסים

סלאח שבתי – בבימויו של צדי צרפתי

ההצגה הקלאסית בכיכובו של איציק כהן האגדי ובבימויו של צדי צרפתי. ההצגה עוקבת אחרי סלאח שנמצא עם משפחתו במעברה והופך אט אט למנהיג הקהילה, מה שמוביל אותו להתמודד עם הביוקרטריה הישראלית הצעירה והפוליטיקה שמסביב.

לרכישת כרטיסים

שוק המציאות – תיאטרון חיפה

חגיגה מוזיקלית של מיטב שירי נתן אלתרמן בהשתתפות דפנה דקל ואלון אופיר. בין השירים תוכלו להנות מ-"לימון וצלחת", "מרים בת ניסים", "בכל זאת יש בה משהו", "קונצרטינה וגיטרה", "צריך לצלצל פעמיים", "זמר מפוחית" ועוד.

לרכישת כרטיסים

החיים הם קברט – תיאטרון הקאמרי

ערב החוגג את כל המחזות זמר הגדולים – מקזבלן, כנר על הגג וסלאח שבתי ועד לשיער, שיגעון המוזיקה, סיפור הפרברים ועוד. בכיכובם של מיטב שחקני הקאמרי, המחזמר לוקח אותנו למסע מלא במוזיקה, ריקודים ונשמה.

לרכישת כרטיסים

רינגו – תיאטרון הקאמרי

לאחר שהציע נישואין למיקה, דני מגלה שאיבר המין שלו, רינגו, נעלם וכבר חוגג ברחבי העיר. מכאן העלילה מסתבכת כשמיקה מתחילה רומן עם רינגו, מתחילה חקירה משטרתית ורינגו אף מגויס לצבא. מחזמר קומי פרוע המציג את קבוצת הצעירים של תיאטרון הקאמרי.

לרכישת כרטיסים

אז יאללה, הכינו את התו הירוק שלכם, רכשו כרטיסים ולכו לתיאטרון!