עשר הצגות בעשרה ימים- An Act Of God

קנינו כרטיס, ארזנו מזוודות ושלחנו את הכתבת הראשית שלנו לעשרה ימים לניו יורק לצפות בכמה שיותר הצגות בברודווי ואוף ברודווי. על כל הצגה והצגה היא תכתוב לנו את דעתה הכנה בהקשר של תלבושות, עלילה, אפקטים, שירים, שחקנים ועוד.

IMG_9286

והיום- An Act Of God:

ההצגה הינה הצגת יחיד בכיכובו של שון הייז (וויל וגרייס) שבה אלוהים מתחפש לשון הייז ומעביר לקהל את עשרת הדיברות החדשות שלו. על הבמה לרוב נמצא אלוהים בדמות שון הייז ושני המלאכים שלו- גבריאל ומיכאל שלאחד התפקיד החשוב של לשאול שאלות (גם "מהקהל") ולשני להקריא את הדברות החדשות.

הסיבה העיקרית שרציתי ללכת להצגה היא בעיקר בגלל שון הייז, כי מה לעשות הבנאדם מצחיק ומוכשר, אבל ממש לא ציפיתי שהיא תהיה הסיפתח של ההצגות ומחזות זמר שאני אראה. האם זה היה שווה את זה?

ובכן, העלילה של ההצגה מאוד פשוטה- אלוהים מעביר עשר דברות חדשות. אין יותר מדי עומק לדבר שכן ההצגה נועדה להיות מצחיקה ולדבר על שלל נושאים בשעה ועשרים דקות. ההצגה מכסה כל נושא ונושא מיהודים ונוצרים, לישו האל והבנאדם, למשחקי כדורסל, לסקס ולנשיאי ארה"ב, והכל בהומור משובח ומשעשע.

לומר לכם שעפתי? לא, ממש לא. את מרבית הבדיחות הבנתי אבל בגלל שכל ההצגה באנגלית וחלק מהבדיחות קשורות לארה"ב פספסתי כמה פאנצ' ליינים וידעתי שאני לא היחידה כשהאוסטרלית שישבה לידי גם השתתקה כשכל הקהל צחק. אסור לשכוח גם שהתפאורה של ההצגה אינה משתנה וברובה שון הייז פשוט יושב על הספה ומעביר את ידיעותיו ודרישותיו כאלוהים.

בכללי הקונספט היה נחמד ומשעשע אבל מזל שההצגה הייתה רק שעה ועשרים דקות כי יותר מזה וכבר הייתי משתעממת. מה שכן, הבמאי דאג להכניס כל מיני אפקטים נחמדים לשבור את "השגרה" שנוצרה במהלך ההצגה, ע"י תאורה ואפקטי קול שנתנו מימד נוסף להצגה.

לסיכום, הצגה נחמדה, קלילה ומצחיקה עם כישרון גדול שעומד בראשה אבל לא הייתי משלמת עליה יותר מהסכום של הRush Tickets, כרטיסים שקונים ביום המופע בקופות התאטרון, שסכומם עומד על 42$.

נ.ב.- אם אתם ממש רוצים חתימה של שון הייז על הPlaybill שלכם אתם יכולים לחכות בStage Door והוא ושני שחקני המשנה יוצאים אחרי כל הופעה לחתום לכם ואם אתם מזליסטים- הם אפילו יחייכו לתמונה!

IMG_9283

התמונה הנ"ל מתארת את זווית הראייה מהכיסא בו ישבתי (מיקום מדויק באולם ניתן לראות בתמונה למטה). כפי שניתן לראות האולם עצמו אינו רחב ועל כן גם אם יושבים בכיסאות הצדדיים הראות עדיין טובה וניתן לראות את הבמה ללא הפרעות רבות.

תמונה1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *