השחקנית החודשית- לורן אוסנס

החודש החלטתי לספר לכם על אחת השחקניות האהובות עליי מברודווי- לורה אוסנס. אוסנס בעלת כישרון ווקלי מדהים ושובה את הקהל עם המבט התמים והיופי הפשוט שלה. אוסנס השתתפה בהפקות רבות ועד היום נחשבת לאחד הכשרונות הצעירים הבולטים בברודווי. בפוסט ארחיב על ההפקות הגדולות והמפורסמות שהיא השתתפה בהן ומקווה שתתאהבו בכישרון שלה כמו שאני התאהבתי.

Grease- גריז:

השחקנית הצעירה נחשפה אל עולם הבידור לראשונה בתוכנית הריאליטי "Grease: You're the One that I Want!" המקבילה לתוכנית הריאליטי שהתקיימה בישראל "גריז". במסגרת התוכנית התמודדו מספר גברים ונשים על תפקידם של סנדי ודני בהפקה מחודשת של המחזמר גריז.

לורה אוסנס זכתה במקום הראשון ושיחקה במחזמר במשך שנה שלמה יחד עם הזוכה מצד הגברים- מקס קרום. אני אישית חושבת שהיא אחת השחקניות הטובות ביותר ששיחקו את סנדי.

South Pacific- סאות פסיפיק:

במרץ 2009 אוסנס מילאה את התפקיד של נלי פורבוש, אחות צעירה הנשלחת לבסיס צבאי במהלך מלחמת העולם השנייה ומתאהבת באיכר צרפתי. אוסנס מילאה את התפקיד עד שקלי אוהרה חזרה מחופשת הלידה באוקטובר 2010.

Bonnie and Clyde- בוני וקלייד:

אחד מהמחזות זמר האהובים עליי ובעיקר בזכותה ובזכות השחקן הראשי ג'רמי ג'ורדן. אוסנס מילאה את תפקידה של בוני לאורך כל הריצה של ההצגה, ששרדה רק כמה חודשים, מינואר 2010 עד אוגוסט 2010. בהצגה אוסנס וג'ורדן הציגו יכולות ווקליות מדהימות ניכר היה לראות את הכימיה הנהדרת בין השניים.

Anything Goes- הכל הולך:

בהפקה מחודשת של המחזמר לורה אוסנס שיחקה את העלמה הצעירה הופ הארקורט המאוהבת בעלם הצעיר בילי קרוקר. המחזמר לוקח אותנו לשייט בספינה עם מלא תככים, מזימות ואהבות עם שירים וריקודים ועוד. לורה שיחקה במחזמר ממרץ 2011 עד ספטמבר 2011.

Cinderella- סינדרלה:

ממרץ 2013 ועד ינואר 2014 אוסנס שיחקה את התפקיד הראשי במחזמר סינדרלה. לקריאה נוספת על המחזמר אתם מוזמנים ללחוץ כאן. אוסנס קיבלה תשבחות רבות על הופעתה במחזמר וקיבלה עליה מועמדות לפרס הטוני של השחקנית הטובה ביותר במחזמר.

הפקות נוספות:

לורה השתתפה בעוד כל מיני הפקות באוף ברודווי והופעות חד פעמיות. היום אוסנס עובדת על מחזמר חדש בבימויו של אנדי בלנקנבולר שנראה "The Bandstand". היא משחקת בתפקיד הראשי לצד קורי קוט במחזמר שלוקח אותנו חזרה לימי הסווינג בשנות החמישים.

אז אלו היו כמה מילים על הקריירה של לורה אוסנס. במהלך השנים האחרונות היא הועמדה לפרסים רבים וזכתה ארבע פעמים בBroadway.com Audience Award ובפרסים נוספים. אוסנס נישאה בשנת 2007 לנתן ג'ונסון, חברה מזה שנים רבות.

יש לכם שחקן שהייתם רוצים לשמוע עליו קצת יותר? הגיבו בתגובות ואולי הוא יהיה שחקן החודש הבא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *