הצגות שנסגרות בחודש ינואר

לצערנו, לא כל ההצגות רצות לנצח כמו מלך האריות או וויקד ולכל הצגה יש תאריך סגירה.

לעתים תאריך הסגירה ידוע מראש, עוד לפני שההצגה התחילה לרוץ, ויש כאלו שתאריך הסגירה מתעדכן לאחר הרצה של כמה חודשים ואף שנים.

ריכזתי לכם את רשימת ההצגות שנסגרות החודש, אך שימו לב שעל רובן אין עמוד מפורט ועל כן כתבתי לכם בקצרה על מה ההצגה והאם כדאי לכם לרוץ ולצפות בה כל עוד היא רצה:

  1. 17 בינואר- המדריך לג'נטלמן המתחיל. הצגה קומית על רצח וג'נטלמניות- מומלצת בחום. מוזמנים לקרוא בהרחבה על ההצגה בעמוד הבא.
  2. 24 בינואר- אביב מתעורר. הצגה טעונת רגשות על בני נוער מרדנים החיים בעידן שבו האמת מוסתרת מהם. בני הנוער מגלים לראשונה את כל נושא המיניות על אף ניסיונות הוריהם להרחיק אותם מכך כמה שאפשר ע"י שקרים והימנעות מהאמת. ההפקה שהועלתה לפני כמה חודשים מציגה פן קצת אחר לסיפור, ע"י שחקנים חירשים ושפת הסימנים. ההצגה כולה מועברת בשפת הסימנים וישנן דמויות המשוחקות ע"י שני שחקנים- אחד חירש ואחד המשחק את הקול שלו. מאוד מומלץ למי שמכיר את הסיפור וגם למי שלא, אך לא מומלץ לילדים קטנים.
  3. 31 בינואר- בובה מחרסינה. הצגה בעלת שני שחקנים על הבמה ועוקבת אחר בחור עשיר ומבוגר העומד להתחתן עם אהובתו הצעירה. כמתנה לחתונה הוא קונה לארוסתו מטוס פרטי ומתכנן לצאת לפרישה מוקדמת בכדי להנות מהחיים. בעוד הוא מנחה את העוזר האישי שלו לפני שהוא עוזב את משרדו הוא מקבל טלפון אחד, ואז העניינים מסתבכים. ההצגה התפרסמה בעיקר בשל השחקן הראשי שלה- אל פאצ'ינו.
  4. 31 בינואר- המלך צ'רלס השלישי. ההצגה מגוללת את סיפורה של המשפחה המלכותית לאחר מותה של המלכה אליזבת. כעת, הנסיך צ'רלס סוף סוף מקבל את כתר המלכות ויש לו את כל הכוח שרק ירצה. השאלה העולה היא- האם יצליח למלוך? ההצגה עוקבת אחרי הדמויות המפורסמות שאנו חושבים שאנחנו מכירים כל כך טוב וכל הבירוקרטיה והסיפורים שמאחורי הקלעים.

אז אלו ארבעת ההצגות שיורדות בחודש ינואר, פוסט נוסף על ההצגות שיורדות בחודש פברואר ובמרץ יועלה בהמשך.

ואם במקרה אתם נוסעים עוד החודש לניו יורק- רוצו וקנו כרטיסים!

לקניית כרטיסים-

המדריך לג'נטלמן המתחיל

אביב מתעורר

בובה מחרסינה

המלך צ'רלס השלישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *