הצגות שנסגרות בחודשים דצמבר-ינואר

במהלך חודשים דצמבר-ינואר נסגרות הפקות רבות בברודווי ולכן החלטנו לרכז לכם את כל ההצגות/ המחזות זמר שמסיימים את ההרצה שלהם בתקופה הקרובה:

 11 בדצמבר – הייסנברג (Heisenberg). הצגה בכיכובם של מארי לואיז פרקר ודניס ארנדט. באמצע תחנת רכבת עמוסה ג'ורג'י רואה את אלכס, בור מבוגר, ונותנת לו נשיקה על הצוואר. משם שני הזרים נכנסים למשחק ממכר ומשנה חיים.

לקניית כרטיסים – ניו יורק

31 בדצמבר – כנר על הגג (Fiddler On The Roof). ההצגה המפורסמת בהפקה מחודשת בברודווי! הסיפור של טוביה החלבן ובנותיו מתאר את הניגוד שבין מסורת לאהבה והדילמות איתן התמודדו היהודים בגולה.

 לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים- ניו יורק

1 בינואר – מטילדה (Matilda). מחזמר קליל ונהדר לילדים המביא את סיפורה של ילדת הפלא, מטילדה, הנהנית לקרוא ספרים וללמוד עוד ועוד על העולם. הוריה אינם מבינים אותה ועל כן מענישים אותה ומטילדה מוצאת נחמה אצל גברת האני, מורתה שמבינה את הפוטנציאל הגלום בילדה המיוחדת.

 לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים- ניו יורק  לקניית כרטיסים- לונדון

1 בינואר – סאמטינג רוטן (Something Rotten!). מחזמר מצחיק ומשעשע המחזיר אותנו לעבר ומשחק עם הימים של הולדת הרעיון של מחזות זמר, יחד עם שייקספיר והאחים בוטון המתחרים איתו על התהילה וההצלחה ומנסים למצוא את הדבר הגדול הבא.

לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים – ניו יורק

8 בינואר – המפגש (The Encounter). הצגה מיוחדת שמתארת את חוויותיו של צלם הטבע של נשיונל גיאוגרפיק בשילוב אלמנטים חדשים ומיוחדים המכניסים את הקהל לאווירת הג'ונגל והטבע.

 לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים – ניו יורק

 8 בינואר – פלסטוס (Falsettos).  הפקה מחודשת למחזמר הישן שמספר את סיפורה של משפחה פשוטה כשאב המשפחה יוצא מהארון ומשלב את אהובו החדש בחייהם של גרושתו ובנו בן הטיפש עשרה. סיפור על אהבה, קבלה והתמודדות עם הקשיים של החיים.

לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים – ניו יורק

 8 בינואר – או, שלום (Oh Hello). הצגה חדשה ומצחיקה בכיכובם של ניק קרול וג'ון מאלוני. ההצגה מתארת שני קשישים ניו יורקרים שדנים על נושאים רבים בחיינו היום.

לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים – ניו יורק

15 בינואר – ג'רזי בויז (Jersey Boys). המחזמר המפורסם על סיפורם של להקת ארבע העונות בכיכובו של פראנקי וואלי. ההצגה עוקבת אחר ארבעת הזמרים מצעירותם ועד חייהם היום.

לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים – ניו יורק  לקניית כרטיסים – לונדון

15 בינואר – הולידיי אין (Holiday Inn). הצגה קלילה וחמודה עם שירים מקסימים וריקודים מעולים! כשג'ים מבין שהחווה שלו עתידה לפשוט רגל הוא מחליט להפוך אותה לבית הופעות בתקופת החגים, ולהפעילה יחד עם אהובתו הכשרונית לינדה. כשטד, שותפו לשעבר של ג'ים, חוזר במטרה לשכנע את לינדה להצטרף אליו לשואו ביז העניינים מתחילים להסתבך וג'ים מתחיל לדאוג.

לעמוד ההצגה  לקניית כרטיסים – ניו יורק

22 בינואר – לס לאיסון דיינג'רס (LES LIAISONS DANGEREUSES). הצגה מלאה בסקס, תככים ופיתויים. שני אהובים לשעבר מתחרים ביניהם במשחקים של פיתוי ונקמה הפוגעים בחייהם של קורבנותיהם.

לקניית כרטיסים – ניו יורק

29 בינואר – העמוד הראשי (The Front Page). הצגה קומית חדשה בכיכובם של נייתן ליין, ג'ון סלאטרי וג'ון גודמן. אסיר מבוקש נמלט מהכלא וכל העיתונאים והחוקרים מחפשים אחריו ואחרי הסקופ הבא. כאשר הילדי ג'ונסון, עיתונאי מפורסם, בטעות מוצא את האסיר הנמלט הוא והעורך שלו מחביאים אותו משאר העיתונאים כאשר הם תרים אחר הסקופ הגדול בחייהם.

לקניית כרטיסים – ניו יורק

ממליצים לכם לקרוא עוד על ההצגות ואם אתם במקרה בניו יורק בתקופה הקרובה לכו לצפות בהן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *