הבזק מהעבר- בוני וקלייד

אחת ההצגות שגרמו לי להתאהב בתיאטרון היא בוני וקלייד. המחזמר הנ"ל מבוסס על סיפורם של קלייד בורו ובוני פרקר, צמד הפושעים האהוב שגרם לכל העולם לאהוב אותם ולהעריך את סיפור האהבה ביניהם, גם כאשר היו שודדים בנקים וגנבים כסף.

סופם של השניים נגמר יום אחד, כשבאו לבקר את משפחותיהם והשוטרים סוף סוף תפסו אותם. אלו לא נתנו להם אפילו צ'אנס לברוח וירו עליהם בלי סוף, בכדי לוודא הריגה.

היופי במחזמר זה, על אף הסוף המר, הינו שהשניים מצאו אהבה ודבקו בה עד סוף ימיהם.

פלוס נוסף במחזמר הינו הליהוק המצוין, בו הביאו את ג'רמי ג'ורדן (חביב המערכת) לשחק את קלייד בורו ואת לורה אוסנס (חביבת המערכת) לשחק את בוני. השניים ביחד על הבמה ביאו ניצוץ מיוחד שלא ניתן למצוא בכל הצגה. לא רק שיכולות המשחק שלהם מרהיבות, הקולות המיוחדים שלהם והשילוב שלהם עשו מבחינתי את ההצגה.

מבין הפסקול המרהיב מאוד קשה לבחור את השירים הכי טובים, אז להלן הבחירה שלי לשלושת השירים הכי טובים במחזה:

1. What Was Good Enough For You- גם בוני וגם קלייד לא גדלו לשביעות רצונם של הוריהם ופנו לדרכים שונות מהם, מה שהוביל לשיר הנ"ל בו הם מסבירים להוריהם שהם אינם כמוהם וכי הם בוחרים ללכת בדרך שונה.

2. This World Will Remember Us- מלאי מוטיבציה, גם בוני וגם קלייד רוצים שהעולם יזכור אותם. מזל שיש להם את הרצון העז הזה שהוביל לשיר כזה.

3. Picture Show- שיר הפתיחה של ההצגה. השיר מציג את בוני וקלייד בצעירותם ובו הם מציגים את שאיפותיהם בחיים. המעבר בין הילדים למבוגרים פשוט מכניס אותנו להצגה בצורה מדהימה.

חייבת לומר שאי אפשר באמת לצמצם את הרשימה לשלושה שירים. ישנם עוד כל כך הרבה שירים מדהימים בהצגה הזו כמו How 'Bout a Dance?, When I Drive, Bonnie, This World Will Remember Me ועוד.

לצערנו, ההצגה ירדה לאחר חצי שנה בלבד. לשמחתנו, ישנו פורע חוק שהצליח להגניב מצלמה לתוך האולם וצילם את כל ההצגה! אז אם אתם ממש רוצים- אתם מוזמנים לראות אותה. ממליצה בחום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *