מוזיאון חדש שמוקדש כולו לברודווי ייפתח בניו יורק!

מוזיאון ברודווי, המוזיאון הקבוע הראשון שיוקדש כולו להיסטוריית עולם התיאטרון ולמורשת המתמשכת של מחזות זמר, הצגות ותיאטראות, ייפתח בקיץ הבא בלב הטיימס סקוור ברחוב 45. לכל אלו מכם המתרגשים, אל דאגה, קניית הכרטיסים למוזיאון צפויה להיפתח כבר בהמשך השנה.

אמנים, מעצבים והיסטוריונים לתיאטרון מצליחים מכל העולם יחברו כוחות ליצירת חוויה אינטראקטיבית רבת קומות המציגה רגעים פורצי דרך לאורך ההיסטוריה של ברודווי. המבקרים יעברו דרך תצוגות ויזואליות של ברודווי מתחילת דרכה ועד היום, אשר ידגישו את חלוצי התיאטרון, רגעים משמעותיים של שינוי חברתי ורבים מההצגות ומחזות הזמר האהובים ביותר בכל הזמנים. נוכל לראות גם תערוכה מיוחדת בשם "The Making of a Broadway Show", המכבדת את קהילת אנשי המקצוע – על הבמה ומחוצה לה – המביאה לחיים מחזות ומחזות זמר.

חוויה אינטראקטיבית וסוחפת זו נוסדה על ידי ג'ולי בורדמן ודיאן ניקולטי בשיתוף פעולה עם "Broadway Cares/Equity Fights AIDS", חטיבת התיאטרון של בילי רוז מטעם הספרייה הציבורית לאמנויות הבמה, קרן אל הירשפלד, תיאטרון קונקורד, ושותפים נוספים אשר יפורסמו בקרוב.

"בתיאטרון אנו עומדים על כתפיהם של אלה שהגיעו לפנינו", אמרה בורדמן בהצהרה. "אנו נרגשים ליצור מוזיאון המכבד את ההיסטוריה יוצאת הדופן של ברודווי, את מורי הדרך שדחפו את האמנות קדימה וחוגג את עתידו המבריק של עולם התיאטרון".

מוזיאון ברודווי יכלול גם חנות קמעונאית, שנוצרה בשיתוף עם Creative Goods, שתמכור הכל, החל מסחורה ספציפית להצגה ועד למוצרים מותאמים אישית של עסקים מקומיים קטנים. חנות מקוונת כבר הושקה וכוללת מבחר מוצרים רחב, כולל מהדורה מוגבלת המושפעת מהירשפלד אשר יימכרו בסופו של דבר בחנות החיה. הרווחים מחלק מהפריטים ייתרמו ל-Costume Industry Coalition, שיש לה כיום תערוכת טיימס סקוור משלה, Showstoppers! Spectacular Costumes From Stage and Screen המציגה עד ה-26 בספטמבר.