ביקורת – מר גרין (בית ליסין)

עם תפאורה מדהימה, בימוי מוצלח של נתן דטנר והשילוב היפייפה של גדי יגיל ועידו רוזנברג על הבמה, מר גרין בהחלט הופכת לאחת ההצגות הכי מהפנטות ברפרטואר הנוכחי של בית ליסין. לקניית כרטיסים!

ההצגה מגוללת את סיפור המפגש הכפוי של מר גרין, יהודי בודד וחשדן, ורוס, בחור צעיר שמרצה אצלו גזר דין לאחר שכמעט ודרס אותו. כעת למשך שישה חודשים רוס נאלץ לבקר אצל מר גרין פעם בשבוע, ומה שנראה בהתחלה כסבל לשני הצדדים לאט לאט הופך לברית גורלית בין שתי נפשות המחפשות קרבה. ההצגה שנכתבה על ידי ג'ף בארון, ותורגמה על ידי עידו ריקלין, הינה דרמה קומית משובחת, המכילה הרבה קטעי קומדיה טהורים אבל יחד איתם היא נוגעת בנושאים כבדים וחשובים גם היום.

ההפקה המחודשת רצה כעת בבית ליסין בכיכובם של עידו רוזנברג בתור רוס וגדי יגיל בתור מר גרין. כבר משמות השחקנים אפשר להבין שמדובר בהפקה שהולכת להיות מוצלחת ומהנה לכל אחד שיגיע לצפות בה. יגיל, בתור הותיק בתחום התיאטרון, מוציא מהקהל צחוק עד דמעות מרוב שנינות וכריזמה על הבמה. ניתן לראות דרך המשחק שלו שהוא נהנה מכל רגע, מה שמוסיף לקסם שהוא מפיץ אחרי כל מבט ותנועה שהוא עושה. לידו, עם לא פחות ניסיון בתחום, עידו רוזנברג מציג את הדמות הצעירה והמודרנית יותר של ההצגה. רוזנברג כבר הוכיח עצמו כאחד מהכשרונות הטובים ביותר בעולם התיאטרון של היום, אך עדיין יש לו לאן לצמוח וטוב שהוא עושה זאת עם גדי יגיל, שממנו יש לו הרבה מה ללמוד.

נציין לטובה את התפאורה המדהימה שעבדה עליה אלכסנדרה נרדי, המביאה אותנו לעולם שבו חיות הדמויות בצורה ריאליסטית ומדהימה, ולא נשכח כמובן את נתן דטנר, שביים את זוג השחקנים והצליח להוציא מהם כנות, כאב ואהבה, והקים הפקה שלא תבייש אף במאי אחר בארץ.

אז אם מתחשק לכם ללכת להצגה מהנה ומהנשמה מר גרין הינה הפקה מצוינת ומומלצת עם צמד שחקנים מעולים שמובילים אותה בכריזמה מושכת.

לקניית כרטיסים להצגה מר גרין לחצו כאן.

לקריאה על הצגות נוספות המציגות בארץ לחצו כאן.