Bandstand – בימת התזמורת

אז על מה כל המהומה?- עלילת ההצגה:

המחזמר מגולל את סיפורם של קבוצת חיילים שחזרו ממלחמת העולם השנייה המתקשים לחזור לחייהם הרגילים. בשביל לנסות ולהתמודד עם הטראומות ורגשות האשם הם מקימים להקה המורכבת אך ורק מחיילים שתתמודד בתחרות רדיו בניו יורק. החיילים מקווים שהלהקה תעזור להם להתגבר על הקשיים בחייהם אך ככל שהתחרות מתקרבת הם מבינים שהדרך לזכייה בה היא זו שאולי תשבור אותם.

עם ילדים או בלי ילדים?- קהל היעד:

הגיל המינימלי לכניסה להצגה הינו 6. ההצגה לא מסתמנת כהצגה עם גסויות וקטעים לא ראויים אך כן יש בה תוכן הכולל מלחמות, על אף העובדה שהרוב מועבר בשירי סווינג קצביים.

זיופים או מזמורים?- קצת על השירים:

את השירים כתבו בשיתוף ריצ'רד אובראקר ורוברט טיילור ורובם שירי סווינג קצביים המחזירים אותנו לשנות ה-50. ניתן לשמוע כמה מהביצועים בקליפים הבאים:

מה קורות חייה?- היסטוריית ההצגה:

ההפקה הראשונה של ההצגה עלתה בשנת 2015 ולאחר מאמצים רבים היא סוף סוף עלתה בברודווי בשנת 2017, בבימויו של אנדי בלאקנבואלר ובכיכובם של קורי קוט, לורה אוסנס ועוד. את ספר ההצגה כתבו ריצ'רד אובראקר ורוברט טיילור והיא קיבלה ביקורות נהדרות.

המחזמר הועמד לשני פרסי טוני וזכה באחד מהם- הכוריאוגרפיה הטובה ביותר לאנדי בלאקנבואלר.

אם אתם אוהבים מבט לאחורי הקלעים, אתם מוזמנים לצפות בסדרת הוידאו הבאה שמובילה לורה אוסנס, שמשחקת את ג'וליה בהצגה-

שווה או לא שווה?- המלצת המערכת:

בהחלט שווה! הצגה עם סיפור טוב ושירים מגניבים שמחזירים אותנו כמה עשרות שנים אחורה לתקופה שאינה מוכרת לנו כישראלים. ההפקה נהדרת ואל תתנו לנו להתחיל לדבר על שני השחקנים הראשיים, קורי קוט ולורה אוסנס. אנו חובבים מושבעים של שניהם ורק בגללם היינו קופצים לראות את המחזמר. יש גם לציין שהשחקנים באמת מנגנים על הבמה תוך כדי ההופעה ככה שזה מוסיף אלמנט נוסף ומגניב, בשיתוף עם רקדני הסווינג המעולים.