ביני פלדשטיין תככב כפאני ברייס בהפקה מחודשת של Funny Girl

היא הכוכבת הגדולה ביותר! ביני פלדשטיין תגלם את פאני ברייס ב-"Funny Girl" בברודוויי. מייקל מאייר יביים את ההפקה החדשה, הכוללת ספר משודרג מאת הארווי פיירשטיין. המחזמר צפוי לפתוח באביב 2022 בתיאטרון שיפורסם בהמשך יחד עם שארית הקאסט שיוכרז גם כן.

"הפעם הראשונה ששיחקתי את פאני בריס הייתה במסיבת יום ההולדת 3 שלי, בתלבושת בהדפס נמר מכף רגל ועד ראש שאמא שלי הכינה לי", אמרה פלדשטיין. "מכאן אפשר לומר שכניסתי לתפקיד האיקוני הזה, במיוחד בברודווי ולא בחצר האחורית של משפחתי, היא באמת הגשמת החלום. אני אסירת תודה על כך שאני יכולה לעשות זאת לצד צוות כה יצירתי ומדהים, ואיני יכולה לחכות שהקהל יחזור לתיאטרון!".

פלדשטיין עשתה את הופעת הבכורה שלה בברודוויי בתפקיד מיני פיי בשנת 2017 במחזמר "הלו דולי!". היא מועמדת גלובוס הזהב עבור הסרט "Booksmart" וידועה בתפקידיה בסרט "Lady Bird", "How to Build a Girl", "What We Do in the Shadows" ועוד. בנוסף, פלדשטיין תככב בתפקיד מוניקה לוינסקי בסדרה הקרובה "American Crime Story: Impeachment". כפי שהוכרז בעבר, היא מופיעה בעיבוד הקולנועי למחזה זוכה הטוני "The Humans" שיוצא בקרוב. היא גם תככב לצד חברה הטוב ביותר, בן פלאט, בעיבוד קולנוע למחזמר של סטיבן סונדהיים וג'ורג פורת' "Merrily We Roll Along" שיצולם לאורך 20 שנה.

Funny Girl מציגה מוזיקה מאת ז'ול סטינה, מילים מאת בוב מריל ועל בסיס ספרו של איזובל לנארט. המחזמר עוקב אחר פאני ברייס, שעלתה מהלואר איסט סייד בניו יורק והפכה לאחת הכוכבות הגדולות ביותר בברודוויי תחת המפיק פלורנץ זיגפילד. בזמן שהקהל העריץ את הקומיקאית הגדולה על הבמה, מחוצה לה היא התמודדה עם מערכת יחסים שנידונה לסוף רע עם הגבר שאהבה.

ההפקה החדשה כוללת כוריאוגרפיה של אלנור סקוט, כוריאוגרפיית סטפס של איודל קאסל ועיצוב תפאורה של דיוויד זין.

זוהי הפעם הראשונה ש-Funny Girl תחזור לברודווי מאז הופעת הבכורה שלה לפני 58 שנה. ההפקה המקורית עלתה לראשונה בברודוויי בשנת 1964 כאשר בתפקיד הראשי כיכבה ברברה סטרייסנד. היא הייתה מועמדת לשמונה פרסי טוני, כולל המחזמר הטוב ביותר. סטרייסנד חזרה על תפקידה כפאני ברייס בעיבוד הקולנועי למחזמר בשנת 1968, ועל כך זכתה באוסקר לשחקנית הטובה ביותר.