רכישת כרטיסים

לקניית כרטיסים ללונדון!

לקניית כרטיסים לניו יורק!

לקניית כרטיסים לכל ארה"ב!

** הוראות מפורטות לכל אחד מהאתרים ניתן לראות בעמוד זה.

**לקריאה נוספת על כרטיסים מוזלים לחצו כאן.

להלן הוראות מפורטות לגבי קניית הכרטיסים בניו יורק:

1. היכנסו ללינק הנ"ל ובחרו את ההצגה הרצויה.

2. בעמוד שנפתח אתם יכולים לראות את כתובת האולם שבו ההצגה רצה, משך זמן ההצגה והגבלות על ילדים במידה ויש.

3. בחרו תאריך על פי לוח השנה, את זמן ההצגה שתרצו, אזור הישיבה ומספר הכרטיסים (במידה ואין כרטיסים ישנה דרך נוספת המפורטת מטה). להלן מקרא על פי אזורי ישיבה:

Orchestra- הינו האולם המרכזי.

Premium- הינו החלק המרכזי של האולם עם הכרטיסים הטובים ביותר.

Mazzenine- הינו היציע, במידה ומופיע Front Mazzenine ו-Rear Mazzenine דעו שה-Front הינו קדמי יותר וה-Rear הינו מעין יציע שלישי.

Balcony- הינו יציע שלישי.

4. לאחר בחירת הכרטיסים תגיעו לעמוד המציג סיכום ביניים. במידה ואתם מעוניינים להמשיך לקנות פשוט תלחצו למעלה בצד שמאל לראות עוד הופעות ולהוסיף כרטיסים. במידה והמשכתם לעיין באתר אבל החלטתם שאתם רוצים לגשת לקופה ולקנות את הכרטיסים תמיד תוכלו בצד ימין למעלה ללחוץ על הלחצן "My Cart" ותחזרו לעמוד שממנו יצאתם.

5. החלטתם לסיים את הקנייה ולשלם? עכשיו זהו שלב מילוי הפרטים- בצד ימין (1) תצטרכו למלא את שמכם, הכתובת שלכם וטלפון, לא לשכוח למלא אימייל בכדי שתוכלו לקבל את הכרטיסים. בצד שמאל יש לכם כמה סעיפים: סעיף (3) יבקש מכם את דרך התשלום. במידה ובחרתם כרטיס אשראי תצטרכו למלא את כלל הפרטים במלואם. במידה ובחרתם PayPal לאחר לחיצה להמשך האתר יכווין אתכם לעמוד של PayPal שבו תכניסו את הפרטים שלכם ותאשרו את העסקה. סעיף (4) יתן לכם את הסיכום של הקנייה, כולל ההופעות, הכרטיסים שבחרתם והמחיר הסופי.

6. מתחת לסעיף (4) תינתן לכם אופציה להוסיף ביטוח לקנייה שיאפשר לכם לבטל את הכרטיסים ולקבל החזר במקרה חירום. שימו לב שהביטוח יעלה לכם עוד כמה דולרים.

7. יש לסמן את שאתם מקבלים את התנאים בכדי לאשר את הקנייה וזיהו, לחצו על "Place Order" וסיימתם את הקנייה.

8. כעת הכרטיסים שלכם ורוצו להדפיס אותם!

 

כעת עומדות בפניכם שתי אופציות- אתם יכולים להדפיס את הוואצ'ר של הכרטיסים או לשמור את האימייל. בכל מקרה תצטרכו בערב המופע לגשת לקופות ולקבל את הכרטיסים שלכם.


להלן הוראות מפורטות לגבי קניית הכרטיסים לכל ארה"ב:

1. אתם מוזמנים להיכנס ללינק הנ"ל ולקנות דרך אתר זה את הכרטיסים. שימו לב לתאריך, מדינה ולשעה.

2. בחרו את סוג הכרטיס אותו אתם רוצים. שימו לב לאזורים השונים על פי המפה- על כל כרטיס כתוב לכם האזור בו הוא נמצא והשורה וכך תוכלו לבחור אותו. יש לכם אפשרות לבצע סינון לפי מחיר או אזור למען נוחיותכם, ובמפות מסוימות ניתן ללחוץ על האזור הרצוי והסינון יתבצע מעצמו, כך ששווה לכם לנסות.

שימו לב- אם אתם מעוניינים בכרטיסים שישלחו אליכם לאימייל בחרו בכרטיס שלידו הסימון e בירוק.

3. כאשר אתם בוחרים בכרטיס שימו לב למספר הכרטיסים אותו אתם רוצים. לאחר מכן לחצו על הכפתור האדום BUY ותועברו לעמוד המסכם את הקנייה. מצד ימין תראו סיכום של מספר הכרטיסים ואת פרטי ההצגה. במידה וטעיתם במספר הכרטיסים אתם יכולים לשנות ולעדכן אותם בהתאם.

**שימו לב**- במידה ולא בחרתם בכרטיסים אשר ישלחו אליכם לאימייל האלטרנטיבה הינה כרטיסים שישלחו לארץ בעלות של 40$ למשלוח, לכן ממליצה לכם לבחור רק כרטיסים שיש לידם את האות e בירוק. במידה ובחרתם בהורדת הכרטיסים בבית- ישנם דמי תשלום של 7.5$ בכללי, ועל כל כרטיס ללא תלות בדרך המשלוח יש תשלום סמלי על השירות.

4. לאחר שהכנסתם את האימייל שלכם תועברו לדרכי תשלום. מלאו את כל הפרטים ושימו לב- בסוף יש לכם אפשרות להוסיף ביטוח על הכרטיסים על סך 6.99$ לכרטיס, לא חובה. לאחר מכן תקבלו סיכום של ההזמנה ותצטרכו לאשר אותה. אימייל עם כל הפרטים ישלח אליכם לאימייל שהכנסתם בשלב הראשון.

5. וזיהו, תהנו בהצגה!


להלן הוראות מפורטות לגבי קניית הכרטיסים בלונדון:

1. יש ללחוץ על הלינק הנ"ל ולבחור את ההצגה, תאריך להצגה ואת סוג ההצגה (בצהריים- matinee או בערב- evening). אם התאריך שלכם גמיש אתם יכולים לסמן את הריבוע הקטן שמתחת לסוג ההצגה. תבחרו כמה כרטיסים את צריכים ולחצו על "Find Tickets".

2. אם התאריך שלכם גמיש תלחצו על אחד מהתאריכים המבוקשים ואם לא ישר יופיע לכם עמוד שבו תוכלו לבחור את המקומות המדויקים שתרצו לפי שורה ומספר כיסאות. שימו לב שבחלק מהשורות יש לכם אופציה לבחור את הכיסאות ובחלק אין. מתחת ומעל האופציות יש לכם אפשרות לראות את מיפוי האולם על ידי לחיצה על "View Venue Seating Plan". אחרי שבחרתם כיסאות לחצו על הכפתור "Select" ליד הכיסאות שבחרתם (למען הבהרה Stalls זה האולם ו-Circle זה היציע).

3. כעת יקפוץ לכם שלב שבו תוכלו להוסיף כל מיני מוצרים שאינם קשורים להצגה, כגון ארוחת ערב במסעדות שונות וכו. ניתן לדלג על שלב זה על ידי לחיצה על הכפתור "Continue or Basket".

4. בשלב זה הגעתם לסל שלכם, ממנו תוכלו לצאת ולהוסיף עוד הצגות, לקנות הגנה לכרטיסים כך שלא תצטרכו לשלם דמי ביטול או להמשיך לקופה על ידי לחיצה על "Pay by credit/debit card" שמופיע בצד ליד הסכום לתשלום.

5. שלב התשלום- יש להכניס את כל הפרטים שלכם ושל כרטיס האשראי ולשלם. לאחר מכן, תקבלו אישור במייל שאכן ההזמנה התקבלה. את הכרטיסים ניתן לאסוף במלון (אם הכנסתם את הפרטים) או בקופות ביום האירוע על שמכם (אל תשכחו להביא את כרטיס האשראי ותעודה מזהה).

6. זהו! תהנו בהצגה!